rosa hängslen, love it!

heeey.
Såg att jag hade en massa besökare då jag komenterat fokis inlägg, välkommna hit!
Vaknade runt halv elva idag, åt frukost och sedan gick jag ner på stan med mamma & syster.
lämnade tillbaka min blåa everest jacka, eftersom den hade ett hål där bak. köpte en röd istället HAHA.
var bara tvungen, det är otroligt kallt ute.. Vi gick runt lite, och sedan köpte jag ett par leggins & rosa hängslen.
Finns inte så mycket att berätta.. vill duscha, men duschade igår.. det är inte bra för håret att duscha flera
gånger i rad sägs det. yeye, men nu ska jag kolla vad det finns att göra, peace.

bilden är från google, men de längst till vänster har jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0