street dance - 20 % på allt nere på stan, just for us kvinnor!

tja! skolan slutade precis, hade dans också.. så man har ju lite ont i kroppen.
jag har tänkt på att börja på street dance, vi dansar det i elevensval & kul är det!
läraren hade tänkt att vi nior & åttor ska dansa till boom boom pow, på öppethus
 så det kommer bli grymt.

idag ska jag morsan, lillasyster & diana ner på stan, det är typ "kvinnornas dag"? haha jag vet
inte vad det kallas men yes, det är 20 % rabatt på alla kläder i alla affärer, 20% är inte så mycket
men jag hade ändå tänkt köpa mer kläder så.
det är från 19.00 till 22.00 har jag hört, vi får hoppas på att vädret blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Nää det e för vanligt asså

2009-11-05 @ 17:04:58
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

fin blogg :)

2009-11-10 @ 22:40:07
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0