privat hudläkare - 15 år gamla skor!

jag glömde berätta för er om att häromdagen, var jag hos en privat hudläkare.
Det är svårt och få tid hos honom. När min mamma var ung, brukade hon gå till honom,
hennes hud var känslig. Rörde hon ansiktet, eller åt hon något gott brukade hon alltid få en eller
två finnar.. jag själv, har samma problem. Jag brukar inte få så mycket som mamma fick
men iallafall, jag irriteras. Jag fick tid hos honom, han gav mig tabletter & två olika
krämer/cremer? kan inte stava till det men yes.
Allt på ansiktet lär gå bort om mindre en än månad! gud så glad jag är!

Han tog också blodprov, han ska kolla hormonerna, och ifall de är dåliga ska jag få ett par andra 
tabletter för håret, så det växer.

ingen mer puder för mig då! :)



morsan hade lagt undan ett par blåa skor jag bruka ha på mig när jag var 5 månader?
Hon visade mig de idag, och gud så glad man blir, de är 15 år gamla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0