översminkade 12-åringar..

Läser en artikel om hur 12-åringar sminkar sig med både foundation, puder, mascara och ja hela kittet.
Tycker inte att det är fel så utan jag tycker att de bör få använda smink om de själva vill, men helt
seriöst så ser de ut som clowner..
Själv började jag sminka mig när jag gick i 7an, dock inte foundation och puder
utan mest läppglans och sånt.

artikel

http://www.aftonbladet.se/wendela/article6122718.ab

Svårt som förälder att förhindra… det är väl bara att låta 12-åringarna gå till
skolan och se ut som att de har kletat bajs i ansiktet och med spindelben till fransar.
För tyvärr är det ju så att de flesta 12-åringar kanske inte har de bästa teknikerna
när de sminkar sig utan det ser mest ut som om de vore 3-åringar som
råkat komma över mammas smink och kletat vilt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0