har du vaccinerat dig mot svininfluensan?

Godmorgon Sverige!
Har du som läser detta vaccinerat dig mot svininfluensan?
Jag själv gjorde det i onsdags. Jag hade otroligt ont i armen, kunde varken lyfta den,
sätta på mig kläder som normala människor, kunde inte sova på den sidan & så fick jag ett märke.
Märket syns fortfarande, och jag har ont.. men inte lika mycket som första & andra dagen.
Jag tycker ni som inte gjort, ska göra det. Jag vart varken förkyld eller mådde illa,
hade bara ont som sagt..

En sak ni inte vet om mig är att jag bokstavligt talat HATAR sprutor!
Det är det värsta jag vet! När jag var liten, 1-6 år hade jag
en sjukdom? jag vet inte vad jag ska kalla det..
Men varje gång jag gråtit svimma jag. Jag åkte till sjukhuset nästan hela tiden.
En gång fick vi fira min födelsedag där, roligt var det inte..
 Men en massa presenter fick jag :)
I sjukhuset fick jag ta flera sprutor om dagen, och efter det fick jag en piggelin.
Så jag & sprutor är fiender nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: manar

hha retard dom har inte ens forskat om den, dom gjorde den på 2 månader, dom vet ej va den har för biverkningar så orka, :)

2009-11-15 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0