FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

TJA! förlåt för att jag inte uppdaterat något, fast än jag lovat er.
Har haft fullt upp, varit på flera öppethus, shoppat, "festat" med de bästa, hahahaha..

onsdags - det var öppethus i gränbyskolan, hade varit i skolan från 10 till 9.. tänka sig.
torsdag - det är ju idag det.. Nevin & några hade tänkt komma, men de kunde tyvär inte.. :(
tänkte också åka upp till gränbyc för att köpa kläder till imorgon,  EID!
fredag - ner på stan med mamma, träffar kusinerna där, ska köpa kläder inför morgondagen,
senare blir det fest& mycket pengar! :D
lördag - är med diana & en massa andra, vi ska på resturang&festaaaaaa
kommer hem sent på natten, sover hos diana.
söndag - inte bestämt ännu, men jag åker säkert upp till stenhagen, då jag är med några.

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Jag har, fast det e för sommrigt hahah :)

2009-12-11 @ 07:50:35
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0