tja!

jaaa .. ja vet, jag uppdaterar aldrig, fast än jag lovat er! Jag orkar helt enkelt inte.
tänkte göra en sån här tråkig sak nu hihi

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? - sådär

Bättre än förra året?  - jupp, jag var ju i libanon förfan!

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - havet, solen, värmen! ohgud.

Har du flyttat under år nollnio? - nej, men 2010 så lär vi göra det.

Har du hittat en ny låt som du älskar? - gud ja, chris brown's alla låtar!

Har du kysst en främling? - nepp.


KÄRLEK.

Har du varit kär? - yes, once.

Har du sagt jag älskar dig till någon? - yepp.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  yepp.

Har du haft ett hemligt förhållande? - hahaha ..


SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? nej, tack godegud.

Har  någon i din släkt avlidit? -  nej, tack godegud igen!

Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - hahaha .. kanske en gång ?

Varit i slagsmål? - yes, 


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - säkert, kommer inte på något just nu iaf.

Isåfall vad? - ..

Har du skämt ut dig? - haha, jag gör det inte med flyt för fan! skämmer ut mig hela tiden..

Har du ljugit för en vän? - aa.

Har du varit ute en hel natt? - aa.

Har du blivit tagen av polisen?  - nej, jag är en snäll flicka!

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - yes.

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - yes.


SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - gränbyskolan, en termin kvar!

har någon varit elak mot dig i skolan? - hahaha aa.

Hatar du ngn på din skola? - aa, finns en person, hatar honom från hela mitt hjärta.

Har du gjort ngt framsteg? - yes.

Haft alla rätt på ett prov? - ja faktiskt, jag brukar få bra också ;) inga IG'n nu inte!


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - aa.

Har du förlorat en vän? - nej, vi håller ihop!

Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - ja. 

Har du gått bakom ryggen på en vän? - tror inte det, kanske en gång? kommer inte ihåg..

Har du ljugit för en bästavän? - aa.

Har du haft en relation med en vän? - aa.


- här har ni mig då ;)


Kommentarer
Postat av: shad jamal

hahaha klart du var bäst hjärtat !

2009-12-18 @ 23:49:03
URL: http://shadjamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0