hår-inlägg? :)

tja!
Gick upp till Gränbycentrum med diana, maison hade tänkt följa med men var tyvär barnvakt till
sina syskon. Det var lite länge sen jag var med den flickan, hoppas på att det blir snart då.
Jag köpte hårinpackning som jag använde för en stund sen, och det verkar vara otroligt bra!
mitt hår är jätteglansigt & superlent!
Fick också höra att mamma fixat en viss sak till håret som gör så att håret växer som aldrig förr!
på 6 månader växer det runt 10cm om inte mer, det är typ någon speciel tabblet man ska mosa,
och lägga in i någon schampo. Min kusin kom på detta, och min mamma gav denna recept till hennes kompis.
Mammas kompis dotter testade detta och hennes hår är till hennes rumpa snart!
När mitt hår växt klart tänker jag färga det röttbrunt, gjorde det inte i septembras eftersom jag inte
ville ha utväxt nu i vintern, har aldrig färgat mitt hår heller..
Tänkte göra inför balen vi ska ha ;) och sommaren, för då blir
det ju allt ljusare! Nu har jag skrivit ett hårinlägg ser ja ? aja, jag visar er resultatet om nån månad,
peace!
dags för lite tips? eller vad tycker du?

har du TORRT hår?
Då ska du passa på och göra din egen hårinpackning hemma!
Gör det här 2-3 gånger i månader så kommer du få glansen tillbaka.

ingredienser:
1 avokado
2 msk olivolja
1 ägg

Mixa avokadon,olivoljan och ägg gulan.
Om du inte har en mix så ska du mosa avokadon ordentligt och vispa det tillsammans
med dom andra ingredienserna. Massera in det i håret och sätt på plast över.
Låt verka i 30 minuter och tvätta håret som vanligt sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0