2009!

Nej men tjaa!
Som sagt, jag var och kolla på new moon, gud så bra den var! Ska nog läsa boken också,
har hört att boken är bättre ;)!
Gick aldrig ner på stan igår, folk vakna 9, 10 & jag själv vakna 12..
Men jag gick upp till gränbycentrum, hade inte tänkt shoppa direkt, men hittade två tröjor, så de
köpte jag ;) lägger ut en bild på de senare.
Senare på kvällen gick jag med mina två kusiner till mcd, där träffade jag diana, denis, shadi & en massa andra
killar, så vi satt med de.
Idag har jag bara varit hemma, mamma är sjuk, så har hjälpt henne med massor, krya på dig mama!
Ifall mamma blir bättre tills imorgon, hade jag tänkt gå ner på stan med diana & maison.
Så det blir väll kul, nu tänker jag lägga upp en massa bilder från 09. Har fler på den gamla datorn.
tänkte lägga upp lite bilder från året. Ni hittar allt möjligt,
finns så mycket mer på den andra datorn.
puss.

Kommentarer
Postat av: Mandana

jaaha ååh tack så mycket! ska köpa idag om jag hittar thihi :D

2009-12-28 @ 13:00:56
URL: http://mandanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0