allt möjligt.. LÅNGT inlägg :)

tja mina få läsare :)
hahah.. jag uppdaterar en gång per två månader känns det som.
har varit väldigt upptagen måste jag nog säga :) Hade avslutning i fredags, fick mina betyg,
vart inte så glad över det, hade förväntat mig bättre.. ett MVG, tre VG'n & resten G.
inga ig'n inte! Nästa termin tänker jag kämpa som in i helvetet :) ska ha 10 VG'n & en massa MVG'n.
låter helt omöjligt hahaha..
Juldansen var helt .. HAHA! Det var grymt :) dansade med en massa, skämde ut mig lite sådär också..
trampade på deeb's tår hela tiden -.-, gick in i alla människor!
Sen så var det tävling, och jag dansa med maison.. behöver jag berätta mer? hahahahha.
& sist men inte minst... KÖREN HAHAHHAHA! alla svenskar kollar ner på golvet medan jag & leila dansar.
De skämdes ? förstår inte varför, vem skämdes de för? jag sket i, jag skämms aldrig!
Jag kunde inte texten till alla låtar så jag mina lite här & där :)
Träffade en viss person idag, var m personen i nån timme, och sedan gick jag hem ;)
senare på kvällen gick jag till mcd med manar & maison, linda skulle med men orkade tyvär inte.
satt där i nån timme & sedan stack jag hem för att kolla på ugly betty & en annan film på kanal 5.


helgen:
träffade eddie, rabih & calle från idol! höll på och svimma när jag såg snyggingen rabih.
vart lite småkär i eddie oxo :$ Eddie slängde vantar & pennor, fick tyvär inte tag på något..
ali hade fått tag på en penna, så snäll som jag är tog jag locket på den. Skulle inte förvåna mig
ifall pennan han har nu har torkat :*
jaadå vad har jag gjort mer, *tänker* ....
*tänker ännu mer...*


10 minuter efter*


justja, jag var i stenhagen med diana. Familjen var också där, de tog bilen medan jag & diana buss.
vi skulle träffa nevin & vian, men båda skulle på deras lilla kusins fest :(
vi var hos min moster & sedan träffa vi ibrahim, yonis & chalang, tror han hette så, dåligt minneeee.
nu på lördag har diana föräldrafritt, alltså ska jag vara där.. funderar på att sova över också :)
aja, nu verkar det som om jag skrivit en harry potter bok hahaha.. bilder från juldansen kommer upp snart,
pusss, vi ses om två månader :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0